Muğla Büyükşehir'den Köyceğiz'de Sel Sonrası Üreticiye Destek
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Köyceğiz ilçesinde yaşanan sel felaketinin ardından zarar gören sera alanlarında zarar tespit çalışmalarını tamamladı, üreticilere yönelik destek sürecini başlattı.
Başkan Aras: “Üreticimizin Emeği, Bu Kentin Geleceğidir”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, yaşanan afetin ardından üreticilerin yalnız bırakılmadığını belirterek şunları söyledi: “Muğla bir tarım kenti. Üreticimizin emeği, bu kentin geleceğidir. Sel felaketinden etkilenen tüm üreticilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Teknik ekiplerimiz sahada gerekli incelemeleri yaptı ve üretimin yeniden sağlıklı şekilde devam edebilmesi için destek sürecini başlattı. Amacımız, üreticimizin kaybını en aza indirmek ve üretimin sürekliliğini sağlamak. Zor zamanlarda dayanışmayı büyütmeye, tarımı ve üreticimizi desteklemeye devam edeceğiz.”
-
köyceğiz sel felaketi
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
üretici desteği
-
sera zarar tespiti
-
tarımsal destek
Bakmadan Geçme