Muğla Büyükşehir'den Çevreye ve Ekonomiye 112 Milyon TL'lik Kazanç
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe, Bodrum ve Marmaris ilçelerinde hizmete aldığı mobil konkasör tesisleri sayesinde bugüne kadar 561 bin ton hafriyat atığını geri dönüştürerek yaklaşık 112 milyon TL tasarruf sağladı.
Büyükşehir Belediyesi’nin çevreci yatırımları kapsamında kurulan mobil konkasör tesislerinde, il genelindeki kazı ve inşaat çalışmaları sonucu ortaya çıkan atık malzemeler işlenerek dolgu ve asfalt malzemesine dönüştürülüyor. Elde edilen geri kazanım ürünleri, Büyükşehir Belediyesi ile MUSKİ’nin yol ve altyapı çalışmalarında kullanılarak hem çevre korunuyor hem de kamu kaynakları verimli şekilde değerlendiriliyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’