Muğla Büyükşehir'den Bodrum'a Su Yatırımı: 21,5 Kilometrelik Hat Yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından Bodrum'un uzun yıllardır yaşadığı içme suyu sorununu ortadan kaldırmak adına başlatılan hat yenileme çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Aynı anda 3 farklı bölgede süren çalışmalar kapsamında 21 bin 500 metrelik arızalı içme suyu hattının 8 bin 500 metresi yenilendi.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Bodrum’da yaşanan su sıkıntılarını sadece ana isale hat yenilemesi ile değil, ilave su kaynaklarını sisteme dahil ederek çözeceklerini söyledi. Aras, Türkiye’nin en büyük tuzlu su arıtma tesisini hayata geçireceklerini ve yeniledikleri ana isale hatları ile bu suyu evlere ulaştıracaklarını açıkladı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor