Muğla Büyükşehir'den bağımlılıkla mücadele için dikkat çeken çalışma
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Yeşilay Cemiyeti Muğla Şubesi ile imzaladığı iş birliği protokolü kapsamında il genelinde bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmak için 14 durağı giydirdi.
Otobüslerde Farkındalık İçin Giydirilecek
Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Yeşilay arasında yapılan protokol kapsamında Büyükşehir Belediyesi’nin 13 ilçede vatandaşlara ulaşım hizmeti veren otobüslerinde “Biz Senin İçin Buradayız”, “115 YEDAM Danışma Hattı” ifadeleri ile giydirilme çalışmaları başladı. Ulaşımda kullanılan otobüslerin vatandaşların bağımlılık konusunda bilinçlenmesini sağlaması ve bağımlılıkla mücadele eden bireylere de yol göstermesi amaçlanıyor.
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı