Muğla Büyükşehir'den 51 Yeni Ulaşım Hattı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kent merkezi ve kırsal bölgelerde ulaşımı kolaylaştırmak için önemli bir adım attı. Toplu taşıma ağını genişleten Büyükşehir, 11 ilçede 127 mahalleyi kapsayan 49 yeni otobüs hattı kurdu. Bununla birlikte Fethiye–Şövalye Adası arasında yolcu motoru seferi, Güllük–Kıyıkışlacık arasında da feribot seferi başlatarak, ulaşımda deniz yolunu da devreye aldı.
Toplamda 51 yeni hat vatandaşların hizmetine sunulurken, Muğla Büyükşehir Belediyesi kara ve deniz ulaşımını bir arada planlayarak daha erişilebilir, güvenli ve konforlu bir toplu taşıma sistemi kurmayı hedefliyor.
Yeni hatlar, 31 Mart 2024 tarihinden itibaren ihtiyaç duyulan güzergâhlarda hizmet vermeye başladı. Hem şehir içi hem kırsalda toplu taşımanın güçlendirilmesiyle birlikte, vatandaşların farklı ulaşım alternatiflerine kolaylıkla erişmesi sağlanıyor.
-
muğla toplu taşıma
-
yeni otobüs hattı
-
deniz ulaşımı muğla
-
ahmet aras ulaşım
-
muğla belediyesi hizmetleri
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Motosiklet Sürücülerine Uyarı: Jokey Kaskına Ceza Var, Güvenli Kask Hayat Kurtarıyor
AK Parti Fethiye İlçe Başkanı Kadir Sarıhan’dan Babalar Günü Mesajı
Fethiye'de Denize Atlarken Ağır Yaralanan Gençten Acı Haber
Göcek’te Kasaplar Yaz Sezonuna Hazır: Yatlar ve Tatilciler İçin Geniş Ürün Yelpazesi
Fethiye'de kapı gıcırtısı kavgasında hayatını kaybeden baba toprağa verildi
Valilikten Marmaris yangını sonrası kritik uyarı: 'Yangınların büyük kısmı insan kaynaklı'