Muğla Büyükşehir'den 13 İlçede Ücretsiz Diyabet Taraması
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü kapsamında diyabet hastalığına dikkat çekmek, erken teşhisin önemini vurgulamak ve farkındalık oluşturmak amacıyla 13 ilçede ücretsiz şeker ve tansiyon ölçümü gerçekleştiriyor.
Başkan Aras: “Sağlıklı Yaşam Alışkanlıklarının Yerleşmesi İçin Çalışıyoruz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, diyabet farkındalığına yönelik etkinliklerin toplum sağlığı açısından önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Sağlık hizmetlerinde önceliğimiz koruyucu ve önleyici çalışmalardır. Vatandaşlarımızın bilinçlenmesi, diyabetin erken teşhisi ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının yerleşmesi için 13 ilçemizde sahadayız. Bu tür etkinliklerle hem farkındalık oluşturuyor hem de erken teşhisle birçok hastalığın önüne geçilmesine katkı sağlıyoruz.”
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı