Muğla Büyükşehir Belediyesi yeni yıla hazır
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yılbaşı hazırlıklarını tamamladı. Meydanlar, caddeler ve ortak kullanım alanları yeni yıl süslemeleriyle donatılırken, kent estetiğini güçlendiren ışıklandırma çalışmalarıyla Muğla'ya yeni yıl atmosferi kazandırıldı.
Başkan Ahmet Aras yaptığı değerlendirmede “2025 yılını; sevinçleri, üzüntüleri, zorlukları ve başarılarıyla geride bırakırken, yeni bir yılı karşılamanın umutlu heyecanını hep birlikte yaşıyoruz.
Geride bıraktığımız yıl boyunca kentimizin bugünü ve yarını için altyapıdan üstyapıya, sosyal desteklerden ulaşıma, tarımdan kültüre kadar birçok alanda önemli çalışmayı hayata geçirdik. 2025, çalışarak, üreterek ve dayanışmayı büyüterek Muğla’mızı ileri taşıdığımız bir yıl oldu.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
yılbaşı hazırlıkları
-
yeni yıl süslemeleri
-
kent estetiği
-
ışıklandırma çalışmaları
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı