Muğla Büyükşehir Belediyesi Sağlık Filosunu Güçlendirdi
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 13 ilçede sağlık hizmetlerini güçlendirmek amacıyla araç filosuna 3 Hasta Nakil Ambulansı, 5 adet binek araç ekledi.
Başkan Aras “Sağlık Hizmetlerine Erişim Önceliğimiz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, evde bakım ve hasta nakil hizmetlerinin önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak en öncelikli görevlerimizden biridir. Özellikle yaş almış ve özel gereksinimli hemşerilerimizin sağlık kuruluşlarına ulaşımda yaşadığı zorlukların farkındayız. Bu sürecin tedavi ve kontrol aşamalarını aksatmaması için gerekli adımları atıyoruz. Evde bakım hizmetlerimizle vatandaşlarımızı kendi yaşam alanlarında desteklerken, hasta ve engelli nakil hizmetimizle de sağlık kuruluşlarına güvenli ve kesintisiz ulaşmalarını sağlıyoruz.”
Başkan Aras, “Büyükşehir Belediyesi olarak sağlık hizmetlerinde fırsat eşitliği ilkesini gözetiyor, her koşulda hemşerilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
-
muğla büyükşehir belediyesi,
-
hasta nakil ambulansı,
-
evde bakım hizmetleri,
-
sağlık araç filosu,
-
ahmet aras
Bakmadan Geçme