- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden Gastro Bodrum Fest'e Büyük Destek
Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden Gastro Bodrum Fest'e Büyük Destek
Gastro Bodrum heyeti, Fest 2025'i geliştirmek için Başkan Ahmet Aras ve CHP İl Başkanı Zekican Balcı ile buluştu.
Muğla gastronomi turizmine verilen emek ve hedeflerin vermiş olduğu heyecanla geçen görüşmede Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Gastro Bodrum gastronomi ve turizm alanında Muğla’ya büyük katkılar sunarak bir marka haline gelmiştir. Muğla Büyükşehir Belediyesi ve şahsım adıma Muğla’ya katma değer katan her projede olduğu gibi Gastro Bodrum’unda bir paydaşı olmak bizlere büyük mutluluk katıyor” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor