Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden 61 yeni ilaçlama aracı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, araç filosuna kazandırılan 61 vektörle mücadele (ilaçlama) aracı için tanıtım töreni düzenledi. Muğla'nın 13 ilçesinde görev yapacak bu yeni araçlar, vektörle mücadelede etkinliği artırmayı hedefliyor.
Başkan Aras, sağlık ve sosyal hizmetler biriminin bu alandaki mahir çalışmalarını da takdir ederek, belediye olarak bu mücadeleyi daha etkin hale getirecek desteklerin devam edeceğini belirtti.
Yeni araçlar, vektörle mücadelenin yanı sıra çevre sağlığını koruma ve bulaşıcı hastalıkları önleme hedefi doğrultusunda kullanılacak.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı