Muğla Büyükşehir Belediyesi'nde 100 yeni memur için yemin töreni düzenlendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi bünyesinde adaylık süreçlerini başarıyla tamamlayan 100 personel, düzenlenen görkemli bir törenle yemin ederek asil memurluğa atandı. Törende konuşan Genel Sekreter Tayfun Yılmaz, 'Giydiğiniz üniforma sadece bir görev göstergesi değil, gerektiğinde canını halkı için feda edebilmenin bir nişanesidir' dedi.
Konuşmasının sonunda aileleri ve yeni memurları tebrik eden Yılmaz, "Çıkacağınız bu yolda her zaman vatandaşın hakkını ve hukukunu ön planda tutan, sorumluluklarının farkında olan çalışma arkadaşları olacağınızdan eminim. Yeni görevlerinizin Muğla'mıza ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullanarak personellere çalışma hayatlarında başarı ve kolaylıklar diledi.
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
yemin töreni
-
yeni memur
-
İtfaiye Daire Başkanlığı
-
Zabıta Daire Başkanlığı
-
sivil memur
-
Genel Sekreter Tayfun Yılmaz
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor