- Haberler
- Güncel
- Muğla Büyükşehir Belediyesi Kasım ayı Meclis Toplantısı birinci birleşimi gerçekleştirildi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Kasım ayı Meclis Toplantısı birinci birleşimi gerçekleştirildi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Kasım ayı meclis toplantısı birinci birleşimi, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın başkanlığında Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Ardından ilgili firmayla protokol imzalanarak süreç Danıştay’a taşınacak. Danıştay’dan gelecek karar doğrultusunda Milas’ın Güllük ve Kıyıkışlacık mahallelerindeki imtiyazlı su ve kanalizasyon hizmetlerini Büyükşehir Belediyemiz devralacak. Su kaynakları da MUSKİ’ye geçecek. Böylece, her zaman vurguladığımız gibi suda adaleti sağlamış olacağız” dedi.
Kasım Ayı Meclis Toplantısı 2’nci birleşimi 24 Kasım Pazartesi günü saat 14.00’te yapılacak.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor