Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Hatay Defne Belediyesi kardeş şehir oldu
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Bodrum Belediye Başkanlığı döneminde Hatay'ın Arsuz ilçesinde 'Dostluk Kenti'nin kurulmasına öncülük etmişti. Aras, bu kez Hatay'a bağlı Defne Belediyesi ile kardeş şehir protokolü imzaladı.
"Bu protokol, yalnızca bir imar çalışması değil, aynı zamanda stratejik bir adım. Deprem sonrası farklı illere göç eden Hataylıların memleketlerine dönmeleri için bir umut olacaktır" diyen Özgün, Muğla halkının misafirperverliğine teşekkür ederek, Defne’de yapılacak açılışlarda Muğla heyetini ağırlamaktan onur duyacaklarını söyledi. Törenin ardından Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Defne Belediyesi arasında kardeş şehir protokolü imzalandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor