Muğla Büyükşehir Belediyesi, Ege'deki depremler sonrası kriz masası oluşturdu
Ege Denizi'nde meydana gelen deprem fırtınasının ardından, riskli iller arasında yer alan Muğla'da olası tehditlere karşı önlem almak amacıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından kriz masası oluşturuldu.
Başkan Aras: “Depreme Karşı Hazırlıklı Olmalıyız”
Başkan Aras, depreme karşı alınacak önlemlerin hayati önem taşıdığını belirterek şu açıklamada bulundu: “Ege Denizi'nde meydana gelen sarsıntılar, bölgedeki deprem gerçeğini bir kez daha gözler önüne serdi. Muğla’nın deprem kuşağında yer aldığı bilinciyle hareket ederek, ilçe belediyelerimiz ve AFAD ile koordinasyon içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Öncelikli hedefimiz, halkımızın güvenliğini en üst düzeyde sağlamak ve olası riskleri minimize etmektir.”
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret