Muğla Büyükşehir Belediyesi 4 Ayda 122 içme suyu deposu temizledi
Vatandaşlara sağlıklı ve temiz su sağlamak amacıyla içme suyu depolarında temizlik ve bakım onarım çalışmalarını rutin olarak sürdüren MUSKİ ekipleri, bu yılın ilk dört ayında il genelinde 122 depoda çalışma gerçekleştirdi. MUSKİ' den yapılan açıklamada içme suyundan sürekli numune alındığını ve suyun çok sağlıklı olduğu vurgulandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı
Fethiye Cuma Pazarı’nda hareketlilik: ‘Fiyatlar dengede, bereket var’
Fethiye’de Eczacı Buse Helvacıoğlu Yeni Adresinde Hizmet Verecek
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi