Muğla Büyükşehir Belediyesi 4 Ayda 122 içme suyu deposu temizledi
Vatandaşlara sağlıklı ve temiz su sağlamak amacıyla içme suyu depolarında temizlik ve bakım onarım çalışmalarını rutin olarak sürdüren MUSKİ ekipleri, bu yılın ilk dört ayında il genelinde 122 depoda çalışma gerçekleştirdi. MUSKİ' den yapılan açıklamada içme suyundan sürekli numune alındığını ve suyun çok sağlıklı olduğu vurgulandı.
Bakmadan Geçme
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'
Meteoroloji'den Fethiye İçin Sıcak Hava Uyarısı: Termometreler 37 Dereceyi Gösterecek
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti