Muğla Büyükşehir Ata'yı Minnet, Saygı ve Özlemle Andı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü, ebediyete intikalinin 87. yıl dönümünde sevgi, saygı, minnet ve özlemle andı.
Atölyede Atatürk Temalı Sanat Çalışmaları
Sanat ve Beceri Atölyesi, 10 Kasım Pazartesi günü saat 14.00’te Atatürk temalı özel bir oturumla katılımcılarını bir araya getirdi. Atölyede Atatürk baskılı vitray çalışması ve Atatürk posterinin yer aldığı el baskı uygulaması gerçekleştirildi.
Çocuklar, el emeğiyle hazırladıkları bu çalışmalarda Ata’ya olan sevgilerini ve Cumhuriyet’e duydukları bağlılığı ifade etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı