Muğla Büyükşehir 5. Kısa Mola Merkezi'ni Engelliler Günü'nde Bodrum'da Açtı
Muğla Büyükşehir Belediyesi 3 Aralık Dünya Engelliler Günü'nde Bodrum Kısa Mola Merkezi'ni Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın katılımıyla açtı.
Seher Eryılmaz: “Kısa Mola Merkezlerimiz Camiamız için Çok Önemliydi”
Gören Kalpler Eğitim Derneği İl Temsilcisi Seher Eryılmaz, “Engelli evlat sahibi olmak başka bir şey. Bu kısa mola merkezlerimiz camiamız için çok önemliydi. Yıllardır bekliyorduk çünkü engelli bir çocuğunuz var ise hasta olmaya bile hakkınız olmuyor. Çocuğunuzu kime bırakıp doktora gideceksiniz bunun ağırlığını yaşayanlar bilir. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor