Muğla Büyükşehir 2026 Yılında 4 Milyon Yerel Tohum Dağıtımı Hedefliyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Tıbbi-Aromatik Bitkiler ve Yerel Tohum Merkezi 2026 yılı yerel tohum dağıtımı hazırlıklarına başladı.
Büyükşehir Belediyesi olarak Türkiye’nin en kapsamlı yerel tohum merkezlerinden birine sahibiz ve bu merkezde bugüne kadar 980 ata tohumumuzu envanterimize ekleyerek korumaya aldık. Üreten köylümüzün tohumdan hasada her zaman yanındayız. Türkiye genelinde ata tohumları konusunda farkındalık yaratmak için de 81 şehrimize ata tohumu dağıtımına devam ediyoruz. Muğla’mızın verimli topraklarında yetişen ata tohumlarımız güzel ülkemizin her köşesinde toprakla buluşmaya devam edecek.” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da tedavi edilen deniz kaplumbağası 'Şimşek' denize bırakıldı
Bodrum'a 'Scenic Eclipse 2' kruvaziyeriyle 218 turist geldi
Fethiye’de Muharrem Ayı bereketi: Yeni Camii’nde aşure hayrı yapıldı
Seydikemer’de 7 Bin 619 öğrenci karne heyecanı yaşadı
Menteşe’de eğitimde yeni dönem planları görüşüldü
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı