Muğla Büyükşehir, 2025 yılında 3 milyon ata tohumu dağıttı
Türkiye'nin en donanımlı Yerel Tohum Merkezi'ni Muğla'da kuran Muğla Büyükşehir Belediyesi, envanterine eklediği 980 ata tohumundan elde edilen yerel tohumları ülke genelinde ücretsiz olarak dağıtmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi 2025 yılında 3 Milyon yerel tohumu dağıtımı gerçekleştirdi. 2025 yılında dağıtılan 3 Milyon yerel tohumla Büyükşehir Belediyesi'nin ülke genelinde bugüne kadar dağıttığı yerel tohum sayısı 22 Milyona ulaştı.
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, toprakların korunması, tarımsal üretimin artması ve sürdürülebilir olması için ata tohumlarının korunmasının kritik önem taşıdığını, yerel tohum yani atalarının en değerli miras olarak tohumları korumak, toprakları bu tohumlarla buluşturmanın kendilerinin en önemli görevi olduğunu açıkladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret