Muğla Bölge Müdürlüğü'nde CİMER Toplantısı Yapıldı
İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürlüğü, Muğla, Aydın ve Denizli valiliklerinin CİMER yetkilileriyle bir araya gelerek bilgilendirme ve istişare toplantısı düzenledi. Toplantı, bugün saat 11.00'de Bölge Müdürlüğü hizmet binasında gerçekleştirildi.
CİMER yetkilileri, vatandaşların taleplerine en kısa sürede yanıt verilmesi ve şeffaf iletişim anlayışının sürdürülmesi yönünde çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.
Toplantı, Muğla, Aydın ve Denizli’deki kamu kurumlarının dilek ve şikâyet yönetiminde etkinliği artırma hedefi doğrultusunda önemli bir adım olarak kayda geçti.
-
cimer toplantısı
-
muğla bölge müdürlüğü
-
vatandaş memnuniyeti
-
kamu kurumları iş birliği
-
şikâyet ve öneri yönetimi
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı