Muğla Atatürk stadının 18 yıllık hasreti bitiyor
2024-2025 sezonunda 3. Ligden 2. Lige yükselen Muğlaspor, maçlarını oynayacağı Atatürk stadındaki yenileme çalışmalarının büyük bölümü tamamlanırken, Atatürk stadı 18 yıl sonra 2. Lig karşılaşmasına ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.
Atatürk stadını galibiyet ile veda etti, hedef galibiyet ile başlamak
6 Mayıs’ta hem Muğlaspor, hem de Atatürk stadı 2. Lig karşılaşmalarını veda ederken, 18 yıl aradan sonra 2 Kasım Pazar günü Atatürk stadı yeni yüzü ile tekrar kapılarını Muğlaspor’a ve yeşil-beyazlı taraftarlara açıyor. Gruptaki takipçisi Elazığspor’u konuk edecek Muğlaspor’da hedef, 18 yıl aradan sonra yenilenen Atatürk Stadında çıkacağı 2. Lig karşılaşmasını galibiyet ile başlamak.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı