Muğla Atatürk stadının 18 yıllık hasreti bitiyor
2024-2025 sezonunda 3. Ligden 2. Lige yükselen Muğlaspor, maçlarını oynayacağı Atatürk stadındaki yenileme çalışmalarının büyük bölümü tamamlanırken, Atatürk stadı 18 yıl sonra 2. Lig karşılaşmasına ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor.
Muğla Atatürk stadının tribünlerinin depreme dayanıksız olması nedeniyle tribünlerin tamamı yıkılmıştı. Atatürk stadındaki yenileme çalışmalarında sona yaklaşılırken, Muğlaspor geride kalan tüm iç saha maçlarını Bodrum ve Denizli’de oynamak zorunda kaldı.
2. lig A grubunda mücadele eden Muğlaspor, grubunda 17 puan ile 4. sırada yer alıyor. Yeşil-Beyazlılar 18 yıl aradan sonra kendi sahasında 2 Kasım Pazar günü saat 15.00’da oynayacağı ilk maçı grupta aynı puana sahip takipçisi Elazığspor’u ağırlayacak.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’