MSKÜ Ula'da öğrenci ve velilerle biraraya geldi
MSKÜ, 'Birlikte Gelişim Programı' kapsamında Ula'nın Çıtlık Mahallesi'nde öğrenci ve velilerle bir araya gelerek, sağlık ve sosyal uygulamalara yönelik çalışma gerçekleştirdi.
Velilere eğitim
Program sadece öğrencilerle sınırlı kalmadı. Velilere "Mahremiyet ve Güven Semineri" de verildi. Böylece ailelerin, çocuklarının gelişim sürecine etkin biçimde katılması ve toplumsal bilinçlenmenin sağlanması hedeflendi. Gönüllü üniversite öğrencileri bu süreçte toplumsal katkı sağlayarak sosyal sorumluluk bilinci kazandı, farklı toplumsal şartları tanıma ve çözüm üretme becerileri geliştirme fırsatı buldu
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Bilim İletişim Ofisi
-
Birlikte Gelişim Programı
-
kırsal mahallelerde yaşayan öğrenciler
-
destek çalışması
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı