MSKÜ Ula'da öğrenci ve velilerle biraraya geldi
MSKÜ, 'Birlikte Gelişim Programı' kapsamında Ula'nın Çıtlık Mahallesi'nde öğrenci ve velilerle bir araya gelerek, sağlık ve sosyal uygulamalara yönelik çalışma gerçekleştirdi.
Tıp Fakültesi tarafından ise öğrencilere genel sağlık taraması yapıldı. Ayrıca, öğrencilere psikolojik değerlendirme amacıyla "Depresyon Ölçeği" ve "Sosyal Anksiyete Bozukluğu Tarama Ölçeği" uygulandı. Tedavi gerektiren durumlar için ileri tetkik ve hastane yönlendirmeleri yapılarak gerekli randevular oluşturuldu.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Bilim İletişim Ofisi
-
Birlikte Gelişim Programı
-
kırsal mahallelerde yaşayan öğrenciler
-
destek çalışması
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi