MSKÜ Ula'da öğrenci ve velilerle biraraya geldi
MSKÜ, 'Birlikte Gelişim Programı' kapsamında Ula'nın Çıtlık Mahallesi'nde öğrenci ve velilerle bir araya gelerek, sağlık ve sosyal uygulamalara yönelik çalışma gerçekleştirdi.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ), Bilim İletişim Ofisi (BİO) etkinlikleri ve ‘Birlikte Gelişim Programı’ kapsamında kırsal mahallelerde yaşayan öğrenci ve velilere yönelik bütüncül bir destek çalışması başlatmıştı. Geçtiğimiz Mayıs ayında Menteşe’nin Dokuzçam Mahallesi’nde yapılan programın ikinci durağı Ula’nın Çıtlık Mahallesi oldu. Çıtlık İlkokulunda öğrencilerle buluşan MSKÜ, sağlık hizmetlerinden eğitici faaliyetlere, veli seminerlerinden sosyal gelişimi destekleyen uygulamalara kadar birçok çalışma yaptı.
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Bilim İletişim Ofisi
-
Birlikte Gelişim Programı
-
kırsal mahallelerde yaşayan öğrenciler
-
destek çalışması
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları