MSKÜ'lü Gastronomi Yıldızı Akademisyene bir ödül daha
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Ortaca Meslek Yüksekokulu Öğretim Üyesi Doç. Dr. Selma Atabey, ByKadın Dergisi tarafından 'Platin Melek Ödülü'ne layık görüldü.
Bu konuda her daim önümü açan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi yönetimine teşekkür ederim. Yaptığım çalışma ve etkinlikler nedeniyle Platin Melek Ödülü'nün tarafıma verilmesinden çok mutluyum. Onur duydum" dedi.
Doç. Dr. Selma Atabey, daha önce Gaziantep'te düzenlenen Gastronominin Yıldızları Ödül Töreni'nde ‘Yılın Gastronomi Akademisyen Şefi' ödülüne layık görülmüş; ödül alan tek kadın akademisyen olmuştu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor