- Haberler
- Bilim Teknoloji
- MSKÜ koordinatörlüğündeki projede sona gelindi
MSKÜ koordinatörlüğündeki projede sona gelindi
MSKÜ koordinatörlüğünde 2024 yılından itibaren yürütülen, 4 ülkenin yer aldığı yüksek bütçeli Greenlıght Projesi'nde sona gelindi. Proje kapsamında, enerji okuryazarlığı ve yenilenebilir enerji farkındalığı güçlenecek.
Proje; Menteşe Şehit Mehmet Çetin Anadolu İmam Hatip Lisesi (Türkiye), University of Minho (Portekiz), Liofyllo Social Cooperative Enterprise (Yunanistan), Agrupamento de Escolas Alberto Sampaio (Portekiz) ve DSU - RCSOO Nikola Karev Strumica (Kuzey Makedonya) ortaklığında yürütülüyor.
Enerji okuryazarlığında disiplinlerarası yaklaşım
GREENLIGHT projesiyle; enerji tercihlerinin önemi ve bu tercihlerin iklim değişikliği ile çevresel sürdürülebilirlik üzerindeki etkilerine yönelik farkındalık oluşturulması, disiplinlerarası ve yenilikçi öğretim yaklaşımlarıyla öğretmenlerin enerji okuryazarlığı yeterliklerinin geliştirilmesi, öğrencilerin günlük yaşamlarında enerji verimli ve sürdürülebilir davranışlar benimsemelerinin desteklenmesi amaçlanıyor.
Bakmadan Geçme