MSKÜ'den 'Üniversitene Hoş Geldin' etkinliği
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, yeni eğitim ve öğretim yılının başlamasının ardından, Üniversiteye yeni kaydını yaptıran öğrenciler için 'Üniversitene Hoş Geldin' etkinliği düzenledi.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi etkinlik alanında düzenlenen program açılışı Zeybek gösterisi ile başladı. Etkinlikte Üniversite’nin Fakülte, Yüksekokul, öğrenci toplulukları, bilim merkezleri, Muğla Büyükşehir Belediyesi, 112 Acil Çağrı Merkezi, Jandarma, Emniyet, Polis Özel Hareket, yabancı öğrenci grupları ve diğer kamu kurumları açtıkları stant ile öğrencilere hizmet verdikleri alanlar ile ilgili broşür dağıttılar.
Bakmadan Geçme
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi