MSKÜ'de sosyal sorumluluk projesi: 'Sürdürülebilirliğe merhaba de' sergisi açıldı
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Yeşil Kampüs Koordinatörlüğü tarafından, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Uşak Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Sürdürülebilirliğe Merhaba De' sosyal sorumluluk projesi kapsamında düzenlenen sergi, MSKÜ Atatürk Kültür Merkezi'nde açıldı.
Etkinlik, dezavantajlı gruplardan gelen çocukların eğitim sürecine uyumlarını desteklemek, onları iklim değişikliği, su ve enerji tasarrufu gibi sürdürülebilirlik konularıyla tanıştırmak ve üniversite öğrencilerinin topluma hizmet bilinciyle sürece katkı sunmalarını sağlamak amacıyla gerçekleştirildi.
-
MSKÜ sürdürülebilirlik sergisi
-
geri dönüşüm sergisi Muğla
-
çocuklarla sosyal sorumluluk projeleri
-
sürdürülebilirliğe merhaba de
-
Dokuzçam İlkokulu çevre etkinliği
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor