MSKÜ aşçılık ekibi, Antalya'dan iki kupa ile döndü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Datça Kazım Yılmaz Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı öğrencileri, Antalya'nın Alanya ilçesinde düzenlenen Uluslararası Aşçılık Yarışması'ndan başarıyla döndü. Öğr.Gör.Dr. Yusuf Yiğit yönetiminde yarışmaya katılan ekip, 9 altın, 3 gümüş ve 2 bronz madalya kazanarak Muğla'yı gururla temsil etti. Ayrıca, Türkiye birincilik kupası ve Türkiye üçüncülük kupası olmak üzere toplam 2 kupa ile döndü.
"MSKÜ aşçılık alanında güçleniyor"
Elde edilen başarının ardından açıklama yapan Öğr.Gör.Dr. Yusuf Yiğit, öğrencilerin zor şartlar altında büyük bir özveriyle çalıştığını ve MSKÜ Aşçılık Programı’nın Türkiye’de adından söz ettiren bir noktaya ulaştığını belirtti. Yiğit, "Bu tür uluslararası yarışmalar, öğrencilerimizin bilgi ve deneyimlerini artırıyor. Datça’da eğitim verdiğimiz günden bu yana sayısız ödüle imza attık" dedi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret