MSKÜ aşçılık ekibi, Antalya'dan iki kupa ile döndü
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Datça Kazım Yılmaz Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı öğrencileri, Antalya'nın Alanya ilçesinde düzenlenen Uluslararası Aşçılık Yarışması'ndan başarıyla döndü. Öğr.Gör.Dr. Yusuf Yiğit yönetiminde yarışmaya katılan ekip, 9 altın, 3 gümüş ve 2 bronz madalya kazanarak Muğla'yı gururla temsil etti. Ayrıca, Türkiye birincilik kupası ve Türkiye üçüncülük kupası olmak üzere toplam 2 kupa ile döndü.
Yılın En İyi Tavuk Yemeği kategorisinde Emel Karaman, altın madalya kazanarak Türkiye birincisi oldu. Yılın En İyi Üniversitesi kategorisinde Tuğba Aygün, Emel Karaman ve Nurten Barış, altın madalya alarak rakiplerini geride bıraktı. Yöresel Yemekler kategorisinde Emine Güney, Tuğba Aygün, Restoran Ana Yemek kategorisinde Yiğit Karaağaç, Kuzu Yemekleri kategorisinde Furkan Bağatır, Balık Yemekleri kategorisinde Yiğit Gençbostan rakiplerini geçerek altın madalya kazandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’