Miniklere ağız ve diş sağlığı bilgilendirmesi
20-26 Kasım tarihleri arasında düzenlenen 'Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası' etkinlikleri çerçevesinde Muğla İl Sağlık Müdürlüğü ekipler tarafından okullarda öğrencilere yönelik ağız ve diş sağlığı konusunda bilgilendirme çalışmaları gerçekleştiriliyor.
Hafta nedeniyle hazırlanan afişlerle, okul ve sağlık tesislerinde bilgilendirme standtları kuruldu. Kurulan standtlarda konuyla ilgili hazırlanan broşürler dağıtılarak, diş hekimleri tarafından doğru diş fırçalama yöntemi uygulamalı olarak anlatıldı. Okulların çok amaçlı salonlarında diş sağlığı konusunda diş hekimleri tarafından bilgilendirme sunumları yapılıp, animasyon filmleri izletilmektedir.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’