Milletvekili Otgöz: 'Muğla'yı Marka Şehir Yapma Yolunda İlerliyoruz'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, Datça ve Marmaris'te yürüttüğü saha çalışmaları kapsamında esnaf, üretici, muhtar ve vatandaşlarla bir araya geldi. Otgöz, 'Muğla'nın eksik ve ihtiyaçlarını tespit ediyor, çözüm üretiyoruz. Nihai hedefimiz, Muğla'yı marka şehir yapmak' dedi.
Milletvekili Otgöz yaptığı açıklamada, Muğla’nın 13 ilçesinde turizmden sağlığa, eğitimden gençlik ve spora kadar birçok alanda yatırım ve hizmetlerin devam ettiğini belirterek, “Biz boş tartışmaların partisi değiliz. Ülkemizin en güçlü, en dinamik partisiyiz. Muğla için yapacak çok işimiz, yürüyecek çok yolumuz var” ifadelerini kullandı.
-
yakup otgöz saha çalışmaları
-
datça marmaris yatırımlar
-
muğla sağlık eğitim spor
-
esnaf üretici buluşması
-
muğla marka şehir hedefi
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor