Milletvekili Otgöz: 'Muğla İçin Sahadayız, Çalışıyoruz'
AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, 5 ilçede 400 muhtarla buluştu. 'Muğla'ya 30 milyar TL'lik yatırım yaptık, sahada çalışmaya devam ediyoruz' dedi.
Muğla’da CHP’nin kazandığı Belediyelerden hemşerilerimiz; Belediye hizmetlerinin sağlıklı yapılmasını talep ediyor. Belediye’nin asli görevi olan çevre, yol, ulaşım, altyapı, su, imar gibi konularda çalışma yapmasını istiyor.
Biz, AK Parti olarak Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde inanç ve azimle hemşerilerimize hizmet etmeye devam ediyoruz. Herşey Muğla ve hemşerilerimizin refahı ve huzuru düsturu ile çalışıyoruz.
-
yakup otgöz muğla yatırımlar
-
ak parti saha çalışması
-
muğla 30 milyar yatırım
-
muhtarlar toplantısı muğla
-
chp eleştirisi otgöz
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor