Milas'ta 151 zeytin ağacı doğal saksı yöntemiyle yeni yerlerine taşındı
Muğla'nın Milas ilçesinde maden sahalarında kalan 151 zeytin ağacı, Ankara Üniversitesi öncülüğünde yürütülen bilimsel çalışma kapsamında doğal saksı yöntemiyle yeni yerlerine taşındı. Taşınan ağaçlar, köylüler, muhtarlar ve yerel basının katıldığı saha ziyaretiyle yerinde incelendi.
Köylülerden yanıt
Taşıma sonrası sahayı ziyaret eden köylüler, zeytinlerin kesildiği yönündeki iddialara cevap verdi. Kalemköylü Ayşe Yılmaz, "Zeytin ağaçları yok oldu deniyordu. Geldik gördük; hepsi taşınmış, çok güzel olmuş. Bundan sonrası sulamasına kalmış" dedi.
İkizköylü Seda Şahin ise çalışmaya duyduğu güveni vurgulayarak, "Ağaçlarımızı kesmiyorsunuz, mücadele edip taşıyorsunuz. İnsanlara da gösterin" diye konuştu. Şenay Duman da, "Depoya kilitlediler deniyordu, biz gördük zeytinler toprakta, sürgün bile vermiş" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor