Metal çıkarmak için denize daldı, batmış tekneyi bulup kıyıya çıkardı
Antalya Konyaaltı Sahili'nde pandemi döneminde deniz altından atıkları çıkartmaya başlayan Erhan Uludağ, sahilde temizlik yaptığı sırada karşılaştığı manzara ile hayrete düştü. Uludağ, kıyıya birkaç metre mesafede batık halde karşılaştığı kayığı kıyıya çıkardı.
“Farkındalık oluşturmak için çıkartıyorum”
5 yılda 200 tondan fazla atığı Konyaaltı Sahili'nden çıkardığını söyleyen Uludağ, "Beş sezonda 200 tonu fazlasıyla geçmiştir. Ben bunu sadece doğa ve kendim için değil, bir farkındalık oluşturmak için yapıyorum. Geri dönüşümü olan atıkları tesislere gönderiyorum. Denizden yaklaşık 200 ton metal atık çıkardım. Farkındalık olması için, doğa için bir şeyler yapmak isterim. Ayrıca buradan vatandaşlara da seslenmek istiyorum, kendinize bir iyilik yapın denize bir şey atmayın" şeklinde konuştu.
-
konyaaltı deniz temizliği
-
erhan uludağ dalış
-
deniz altı atık
-
batık tekne antalya
-
çevre farkındalık projesi
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi