Menteşeliler antibiyotiklerin doğru kullanımı konusunda bilgilendirildi
Menteşe Devlet Hastanesi, '18-24 Kasım Dünya Antimikrobiyal Farkındalık Haftası' kapsamında farkındalık etkinliği düzenledi. Etkinlikte, idari yönetim ekibinin katılımıyla, akılcı ilaç kullanımı ve antibiyotiklerin doğru kullanımı konusunda vatandaşlar bilgilendirildi.
Hastane eczacıları tarafından, hastaneye gelen vatandaşlara gereksiz antibiyotik kullanımının yol açabileceği sorunlar detaylı bir şekilde anlatıldı. Antibiyotik direnci ile mücadelede doğru ilaç kullanımının önemine vurgu yapıldı ve bu konuda bilgilendirme sunumu gerçekleştirildi. Vatandaşlara, antibiyotiklerin yanlış kullanımının sağlık üzerindeki olumsuz etkilerini anlatan broşürler dağıtıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’