Menteşeliler antibiyotiklerin doğru kullanımı konusunda bilgilendirildi
Menteşe Devlet Hastanesi, '18-24 Kasım Dünya Antimikrobiyal Farkındalık Haftası' kapsamında farkındalık etkinliği düzenledi. Etkinlikte, idari yönetim ekibinin katılımıyla, akılcı ilaç kullanımı ve antibiyotiklerin doğru kullanımı konusunda vatandaşlar bilgilendirildi.
Hastane eczacıları tarafından, hastaneye gelen vatandaşlara gereksiz antibiyotik kullanımının yol açabileceği sorunlar detaylı bir şekilde anlatıldı. Antibiyotik direnci ile mücadelede doğru ilaç kullanımının önemine vurgu yapıldı ve bu konuda bilgilendirme sunumu gerçekleştirildi. Vatandaşlara, antibiyotiklerin yanlış kullanımının sağlık üzerindeki olumsuz etkilerini anlatan broşürler dağıtıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı