Menteşe otogarında sağlıksız tavuk döner ele geçirildi
Muğla Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri tarafından Menteşe Otogarı'nda gerçekleştirilen denetimlerde, halk sağlığını tehdit eden gıda ürünlerine geçit verilmedi.
Menteşe Otogarı'nda yapılan kontrollerde etiketsiz, taşıma ve muhafaza şartlarına uygun olmayan 3 adet baton halinde dondurulmuş tavuk döner ele geçirildi.
-
muğla zabıta denetimi
-
menteşe otogar
-
sağlıksız tavuk döner
-
gıda güvenliği muğla
-
etiketsiz ürün yakalandı
Bakmadan Geçme
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?