Menteşe Kent Meydanı'nda Dünya süt günü kutlandı
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Dünya Süt Günü dolayısıyla Menteşe Kent Meydanı'nda çocuklara ve gençlere yönelik farkındalık etkinliği düzenledi. Renkli anlara sahne olan programda konuşan İl Müdür Yardımcısı Dr. Songül Kayğıner Topal, gençlerin meslek seçiminde tarım ve hayvancılık sektörünü göz ardı etmemesi gerektiğini belirterek, '20 yıl sonra en iyi arabalara çiftçiler binecek' dedi.
Muğla’da tarım, hayvancılık ve sağlıklı beslenme bilincini artırmak amacıyla yürütülen çalışmalara bir yenisi daha eklendi. Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından, Damazlık Sığır Yetiştiricileri Birliği’nin sponsorluğu ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün destekleriyle Dünya Süt Günü etkinliği gerçekleştirildi. Menteşe Kent Meydanı’nda düzenlenen ve 2026 Muğla Gençlik Yılı vurgusu öne çıkan etkinliğe; protokol üyeleri, kooperatif başkanları, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
-
muğla
-
menteşe
-
dünya süt günü
-
Menteşe Kent Meydanında
-
çocuklara ve gençlere yönelik farkındalık etkinliği
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları