Menteşe Kaymakamı Eriş, emekli öğretmenlere hizmet şeref belgelerini takdim etti
24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında düzenlenen programda, bu yıl emekli olan öğretmenler için anlamlı bir tören gerçekleştirildi. Görevlerini tamamlayan öğretmenlere Hizmet Şeref Belgeleri, Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş tarafından takdim edildi.
Törende emekli öğretmenlere hitap eden Kaymakam Mehmet Eriş, öğretmenliğin yalnızca bir meslek değil, bir yaşam tarzı olduğunun altını çizerek şunları söyledi: “Emekli olsanız da çevrenizi bilgi ve deneyimlerinizle aydınlatmaya devam edeceksiniz. Eğitime sunduğunuz katkılar için şahsım ve kurumum adına şükranlarımı sunuyor; sağlıklı, huzurlu bir emeklilik hayatı diliyorum. Öğretmenler Gününüz kutlu olsun” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor