Menteşe Devlet Hastanesi yönetimi yılın son kontrollerini gerçekleştirdi
Menteşe Devlet Hastanesi yönetimi, yılın son bina turunu gerçekleştirerek hasta ve çalışan güvenliğini artırmaya yönelik çalışmalar yaptı. Başhekim Vekili Dr. Sare Arslan'ın liderliğinde, idare ekibi ve birim sorumlularının katılımıyla yapılan turda hasta güvenliği, çalışan güvenliği, tesis güvenliği ve risk analizine dair kapsamlı değerlendirmeler yapıldı.
Kalite ve Verimlilik Kriterleri doğrultusunda hastanenin fiziksel şartları, tesis güvenliği ve işleyişi gözden geçirilerek mevcut aksaklıklar yerinde tespit edildi. Hasta ve çalışan memnuniyetini artırmaya yönelik olarak, tespit edilen sorunların çözümü için iyileştirme faaliyetleri başlatıldığı belirtildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor