Menteşe Devlet Hastanesi yönetimi yılın son kontrollerini gerçekleştirdi
Menteşe Devlet Hastanesi yönetimi, yılın son bina turunu gerçekleştirerek hasta ve çalışan güvenliğini artırmaya yönelik çalışmalar yaptı. Başhekim Vekili Dr. Sare Arslan'ın liderliğinde, idare ekibi ve birim sorumlularının katılımıyla yapılan turda hasta güvenliği, çalışan güvenliği, tesis güvenliği ve risk analizine dair kapsamlı değerlendirmeler yapıldı.
Kalite ve Verimlilik Kriterleri doğrultusunda hastanenin fiziksel şartları, tesis güvenliği ve işleyişi gözden geçirilerek mevcut aksaklıklar yerinde tespit edildi. Hasta ve çalışan memnuniyetini artırmaya yönelik olarak, tespit edilen sorunların çözümü için iyileştirme faaliyetleri başlatıldığı belirtildi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül