Menteşe Devlet Hastanesi'nden geleceğin hemşirelerine anlamlı destek
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi tarafından düzenlenen Hemşirelik Haftası Paneli ve Üniforma Giyme Töreni'ne katılan Menteşe Devlet Hastanesi yönetimi, hemşire adaylarının heyecanına ortak oldu.
Hastane yönetiminden yapılan açıklamada, etkinliğin mesleki dayanışma açısından önemine dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi: "Hemşirelik mesleğinin önemini vurgulayan, deneyimli meslektaşlarımız ile genç hemşire adaylarını bir araya getiren bu anlamlı etkinlikte yer almaktan büyük memnuniyet duyduk. Bu vesileyle, insan hayatı için özveriyle görev yapan tüm hemşirelerimizin Hemşirelik Haftası’nı en içten dileklerimizle kutluyor; sağlık hizmetlerine sundukları kıymetli katkılar için teşekkür ediyoruz "ifadesi kullanıldı.
-
hemşirelik haftası
-
üniforma giyme töreni
-
muğla sıtkı koçman üniversitesi
-
menteşe devlet hastanesi
-
sağlık etkinliği
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı