Menteşe Devlet Hastanesi'nde kaliteli hizmet toplantısı yapıldı
Menteşe Devlet Hastanesi, çalışan memnuniyetini artırmak ve sağlık hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla düzenlediği personel buluşmalarına bir yenisini ekledi. 2026 yılının ilk geniş katılımlı toplantısında, idare ve personel 'daha kaliteli hizmet' hedefiyle bir araya geldi.
Hizmet süreçlerini geliştirmek ve kurum içi koordinasyonu en üst seviyeye taşımak amacıyla düzenlenen toplantı, hastanede görev yapan tüm meslek gruplarının katılımıyla gerçekleştirildi. Hekimlerden hemşirelere, teknik personelden idari birimlere kadar her branştan çalışanın yer aldığı buluşmada, "ortak akıl" vurgusu yapıldı.
-
Menteşe Devlet Hastanesi
-
çalışan memnuniyeti
-
sağlık çalışanları
-
sağlık hizmet kalitesi
-
kurumiçi koordinasyon
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları