• Haberler
  • Sağlık
  • Menteşe Devlet Hastanesi'nde bağımlılıkla mücadele seferberliği

Menteşe Devlet Hastanesi'nde bağımlılıkla mücadele seferberliği

Muğla'nın Menteşe ilçesinde, '1-7 Mart Yeşilay Haftası' kapsamında toplumsal farkındalığı artırmak amacıyla Menteşe Devlet Hastanesi'nde bilgilendirme etkinliği düzenlendi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!