Menteşe'de zararlı kontrolleri yoğunlaştı
Menteşe İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, bölgedeki sebze üretim alanlarında kapsamlı denetimlerine ve saha çalışmalarına aralıksız devam ediyor.
Bölge çiftçisinin ürünlerini güvence altına almak ve sağlıklı gıda üretimine katkı sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında, sebzelerde görülebilecek hastalık ve zararlılar titizlikle kontrol ediliyor.
Müdürlükten yapılan açıklamaya göre, teknik personel, belirlenen sebze tarlalarını ziyaret ederek ürünleri yerinde inceliyor. Özellikle mevsim geçişlerinde artış gösterebilen fungal, bakteriyel ve viral hastalıklar ile tarımsal zararlıların (böcekler, akarlar vb.) erken teşhisi büyük önem taşıyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’