Menteşe'de üreticilere yönelik 'Süt hijyeni' eğitimi tamamlandı
Tarım ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı'nın desteklediği eğitim programı, Muğla'nın Menteşe ilçesi Gazeller Mahallesi'nde başarıyla sona erdi. Toplam 32 saat süren 'Süt Hijyeni' eğitimi ile üreticilerin bilgi ve becerileri artırıldı.
Muğla Tarım İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, bu tür eğitim faaliyetlerinin, üreticilerin güncel tarım ve hayvancılık teknikleri konusunda bilgi ve becerilerini artırmada kritik rol oynadığını belirtti. Açıklamada, Muğla'daki üreticilere yönelik, farklı konularda yeni eğitim programlarının ilerleyen dönemlerde de kesintisiz olarak devam edeceği vurgulandı.
Bakmadan Geçme
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti