Menteşe'de okullar yeni eğitim yılına hazırlanıyor
Muğla'nın Menteşe ilçesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü'nün okul ziyaretleri yaz döneminde de devam ediyor. Bu kapsamda Kömürcü, Toki Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu/Ortaokulu'nu ziyaret ederek okul yöneticileriyle bir araya geldi.
Ziyarette ayrıca, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak tüm okullarda fiziki altyapının güçlendirilmesi ve eğitim kalitesinin artırılması yönünde kararlılıkla çalışmaların sürdürüleceği ifade edildi. Yaz tatili süresince yapılacak planlı bakım ve iyileştirme faaliyetlerinin, yeni dönemde öğrencilerin daha donanımlı bir ortamda eğitim almalarına katkı sunacağı belirtildi.
-
menteşe milli eğitim
-
idris kömürcü okul ziyareti
-
yaz dönemi bakım
-
eğitimde fiziki iyileştirme
-
muğla okul hazırlığı
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor