Menteşe'de öğrenciler dönem sonu etkinliklerinde buluştu
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesindeki Uluslararası Gençlik Merkezi, Milli Eğitim Bakanlığı'nın 'Dönem Sonu Faaliyetleri Haftası' kapsamında yüzlerce öğrenciye kapılarını açtı.
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü yetkilileri, merkezin sadece bir bina değil, yaşayan bir eğitim alanı olduğunu vurguladı. Yapılan açıklamada, bu tür etkinliklerin akademik gelişimi sosyal ve kültürel kazanımlarla desteklediği belirtilerek; eğitim-öğretim dönemi boyunca okullarla iş birliği içerisinde benzer programların artarak devam edeceği ifade edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı