Menteşe'de kurumlararası iş birliği
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi, 'Tek Numara 112' farkındalık çalışmaları kapsamında İl Göç İdaresi Müdürlüğü'nü ziyaret ederek kurumlar arası koordinasyonu güçlendirdi.
Ziyaret sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından yapılan açıklamada, kurumlar arası dayanışmanın kamu hizmet kalitesini artırdığına dikkat çekilerek "Aynı bakanlık çatısı altında yürüttüğümüz çalışmaların, kurumlar arası iş birliğini güçlendirerek vatandaş odaklı kamu hizmetine önemli katkılar sunduğuna inanıyoruz. Bu vesileyle, başta İl Göç İdaresi Müdürü Cihat Gezen olmak üzere, sürece gösterdikleri ilgi, destek ve misafirperverlikleri için tüm kurum çalışanlarına teşekkür ederiz" ifadeleri yer aldı.
-
Muğla
-
112 Acil Çağrı Merkezi
-
Tek Numara 112
-
farkındalık çalışmaları
-
İl Göç İdaresi Müdürlüğü
-
kurumlararası koordinasyon
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret